Φιλο(filotip)δώρημα

Στα μέσα Ιουλίου, βρίσκομαι για μία εβδομάδα στη ζεστή Αθήνα, φιλοξενούμενη από δύο, πολύ καλούς μου φίλους. Ένα ακόμη βράδυ το περνάμε στη βεράντά τους συζητώντας τα εργασιακά μας και τα σχέδια μας για το μέλλον. Πάνω στην κουβέντα, ο Πέτρος μου αναφέρει την σκέψη του, για ένα νέο εγχείρημα. Ανήσυχος, εφευρετικός και δραστήριος δεν επαναπαύεται ποτέ. Με ενθουσιασμό παιδιού, αρχίζει να μου εξηγεί την ιδέα, που σκοπεύουν να κάνουν πράξη, μαζί με τον συνεργάτη του, τον Χάρη. Πρόκειται για τη filotip, μια πρωτοποριακή πλατφόρμα για φιλοδωρήματα χωρίς μετρητά, σχεδιασμένη για να εκσυγχρονίσει τη διαδικασία συλλογής και διανομής φιλοδωρημάτων, στους τομείς της φιλοξενίας και των υπηρεσιών, στους διάφορους κλάδους όπως εστίαση, ξενοδοχεία, ταξί και άλλα. Η filotip είναι καλύτερο για τους πελάτες, τους εργαζόμενους και τις επιχειρήσεις, κάνοντας τα φιλοδωρήματα εύκολα, άμεσα και χωρίς μετρητά. Η filotip ήρθε για να γίνει Story.

Τι είναι η filotip;

Η filotip είναι αυτό που λείπει σήμερα από τη ψηφιακή κοινωνία, το εργαλείο-πλατφόρμα, που βοηθάει τους χιλιάδες που λαμβάνουν φιλοδώρημα, να διαχειρίζονται τα χρήματα αυτά ως μία έμπρακτη πράξη αναγνώρισης για τη συνέπεια, τον επαγγελματισμό και για την εξυπηρέτηση που παρέχουν. Η filotip έρχεται να καλύψει το κενό που υπάρχει στην αγορά, σε σχέση με τη διαφάνεια, αμεσότητα και αξιολόγηση. Η πλατφόρμα επιτρέπει στους πελάτες να ‘στείλουν’ απευθείας φιλοδώρημα στο προσωπικό μέσω σάρωσης QR κωδικού, χωρίς να χρειάζεται να κατεβάσουν κάποια εφαρμογή. Για τις επιχειρήσεις, προσφέρει ολοκληρωμένες λειτουργίες που απλοποιούν τη διαχείριση των φιλοδωρημάτων. Επιτρέπει την αυτόματη διανομή των φιλοδωρημάτων, εξασφαλίζοντας ότι κάθε μέλος του προσωπικού λαμβάνει το μερίδιο που του αναλογεί, χωρίς την ανάγκη χειροκίνητων υπολογισμών. Υποστηρίζει άμεσες πληρωμές, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής των εργαζομένων για να λάβουν τα φιλοδωρήματά τους, κάτι που μπορεί να ενισχύσει σημαντικά το ηθικό τους. Η filotip δίνει επίσης έμφαση στη διαφάνεια και τη συμμόρφωση. Παρέχει λεπτομερή αρχεία όλων των συναλλαγών, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να παραμένουν συμβατές με τους νόμους εργασίας και τους κανονισμούς περί φιλοδωρημάτων. Επιπλέον, η πλατφόρμα ενσωματώνεται με δημοφιλή συστήματα αξιολόγησης όπως το Google και το TripAdvisor, επιτρέποντας στους πελάτες να αφήνουν σχόλια που μπορούν να ενισχύσουν τη φήμη της επιχείρησης. Η πλατφόρμα προσφέρει διάφορες επιλογές προσαρμογής για να ευθυγραμμιστεί με την επωνυμία της επιχείρησης. Μειώνοντας την ανάγκη για χειρισμό φυσικών μετρητών, η filotip όχι μόνο ενισχύει την ασφάλεια αλλά και ανταποκρίνεται στη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για ψηφιακές λύσεις πληρωμών.

Πως προέκυψε η ιδέα;

Σε μια χαλαρή συζήτηση σχετικά με τις εμπειρίες μας στο χώρο της εστίασης, και πώς τεχνολογικά αυτό έχει αλλάξει , καταλήξαμε ότι τεχνολογικά κανείς δεν έχει βάλει στο κέντρο του , τους ανθρώπους εκείνους που κάθε μέρα μας εξυπηρετούν. Στο πλαίσιο αυτό βάλαμε στο κάδρο τον ‘σερβιτόρο’ και πως θα μπορούσαμε , με τη υλοποίηση μια τέτοιας πλατφόρμας ώστε να μπορούν οικονομικά να έχουν αντίκρισμα σε αυτό που κάθε μέρα κάνουν. Μετά από αυτό, ξεκινάει η έρευνα της αγοράς και η σχετική υλοποίησης της πλατφόρμας πάντα με στόχο :
-Η/Ο filotiper να έχει το μέγιστο φιλοδώρημα που αναλογεί.
-Και ο manager ένα λειτουργικό οργανισμό / επιχείρηση με λιγότερο κόστος ως προς τα φιλοδωρήματα και πιο χαρούμενο προσωπικό.

Σε ποιους απευθύνεται;

Σε αυτόν/ή που θέλει να αφήσει φιλοδώρημα και δεν έχει cash ή είναι πιο εξοικειωμένος με την τεχνολογία. Στον filotiper που θέλει να έχει πλήρη έλεγχο στα φιλοδωρήματα και ανοιχτός ως προς τις νέες τεχνολογίες. Στον/ην manager που θέλει το προσωπικό χαρούμενο και μια υγιείς επιχείρηση.

Πρακτικά πως λειτουργεί όλο αυτό;

Το όλο εγχείρημα το μόνο που χρειάζεται είναι εγγραφή του/της σερβιτόρου στη πλατφόρμα. Αφού η εγράφη έχει γίνει χωρίς πρόβλημα σε λιγότερο από ένα λεπτό , συμφωνούμε να εκδώσουμε τα QR Code που χρειάζονται. Αυτή τη στιγμή έχουμε 4 επιλογές:
*Αυτοκόλλητο στο τραπέζι.
*Κάρτα (επαγγελματική που μπορείς να το αφήσεις μαζί με το λογαριασμό)
*Καρτολίνα δίπλα στη ταμειακή
*Καρτολίνα μικρή σε κάθε τραπέζι
**Αυτό έχει ένα κόστος (one off) και εξαρτάται από τη ποσότητα.
Ο πελάτης , αυτό που έχει να κάνει είναι να σκανάρει το QR Code, και από εκεί να επιλέξει τον υπάλληλο που θέλει να αφήσει φιλοδώρημα , το ποσό ή να γράψει το ποσό που θέλει , και τέλος να αφήσει ένα review. Η πληρωμή γίνετε είτε καταχωρώντας τα στοιχεία της φυσικής κάρτα , με Apple Pay , ή Google Pay. Άμεσα τα λεφτά αυτά καταγράφονται στη filotip και γίνεται καταθέση στο τραπεζικό λογαριασμό του/της σερβιτόρου. Οπότε ο πελάτης πρέπει να έχει θέληση να αφήσει φιλοδώρημα και ένα smart phone για να κάνει την ενέργεια αυτή. Ο σερβιτόρος πρέπει να έχει περίπου 5 λεπτά χρόνο να κάνει εγγραφή στη πλατφόρμα.

Μπορούν όλες οι επιχειρήσεις να το χρησιμοποιούν; Ανεξαρτήτως του αριθμό του
προσωπικού;

Η filotip υπάρχει για να βοηθήσουμε στην ενδυνάμωση των εργαζομένων που λαμβάνουν φιλοδωρήματα, προσφέροντάς τους άμεση πρόσβαση στα φιλοδωρήματά τους, οικονομική ασφάλεια, απαράμιλλη διαφάνεια, και, το πιο σημαντικό, έναν τρόπο με τον οποίο μπορούν να συλλέγουν και να μοιράζονται τα φιλοδωρήματα με τις ομάδες τους δίκαια. Αλλά η αποστολή μας δεν σταματάει εκεί. Προσφέρουμε επίσης στις επιχειρήσεις ένα ισχυρό εργαλείο για να επιβραβεύουν, να παρακινούν και να διατηρούν το εξαιρετικό προσωπικό τους, εξαλείφοντας τους διαβόητους διοικητικούς πονοκεφάλους που σχετίζονται με τα φιλοδωρήματα σε παγκόσμια κλίμακα. Κατανοούμε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στη διαχείριση αυτού του κρίσιμου ζητήματος, και είμαστε εδώ για να προσφέρουμε μια λύση που αλλάζει τα δεδομένα.

Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων όπως ξενοδοχεία, εστιατόρια και καφετέριες πως μπορούν να επωφεληθούν αν υιοθετήσουν τη Filotip;

  1. Αυξημένα Έσοδα: Πρώτον, το σύστημά μας αυξάνει την ικανοποίηση του προσωπικού, καθώς διασφαλίζει ότι λαμβάνουν περισσότερα φιλοδωρήματα. Όταν οι εργαζόμενοι είναι ευχαριστημένοι, αποδίδουν καλύτερα, προσφέροντας ανώτερη εξυπηρέτηση, κάτι που οδηγεί σε αυξημένη ικανοποίηση των πελατών και, τελικά, περισσότερα έσοδα για την επιχείρηση.
  2. Απλοποιημένες Λειτουργίες: Η χρήση της πλατφόρμας μας εξαλείφει την ανάγκη διαχείρισης μετρητών. Μειώνονται οι διοικητικές δυσκολίες, αφού δεν χρειάζεται να μετράτε και να μοιράζετε τα φιλοδωρήματα στο τέλος κάθε βάρδιας. Αυτή η απλοποίηση εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο για τους διευθυντές και το προσωπικό.
  3. Χωρίς Αρχικά Κόστη: Ένα σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι η πλατφόρμα μας δεν έχει κόστος εγκατάστασης. Είναι δωρεάν να την υιοθετήσει κάποιος, χωρίς ανάγκη για υλικό ή συντήρηση, κάτι που είναι ιδιαίτερα ελκυστικό για την ανταγωνιστική αγορά φιλοξενίας στην Ελλάδα.
  4. Διευκόλυνση Πελατών: Η πλατφόρμα προσφέρει μεγαλύτερη ευκολία στους πελάτες, ειδικά καθώς όλο και περισσότεροι προτιμούν ψηφιακές πληρωμές. Αφαιρώντας την ανάγκη για μετρητά, οι πελάτες είναι πιο πιθανό να αφήσουν φιλοδωρήματα, γεγονός που ενισχύει την ικανοποίηση του προσωπικού και βελτιώνει τη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης.
  5. Σχόλια Πελατών: Εκτός από τα φιλοδωρήματα, η πλατφόρμα μας επιτρέπει στους πελάτες να αφήνουν σχόλια σχετικά με τη συνολική εξυπηρέτηση ή συγκεκριμένες πτυχές της εμπειρίας τους. Αυτό δίνει στους ιδιοκτήτες τη δυνατότητα να λάβουν άμεσες πληροφορίες για την απόδοση του προσωπικού και της επιχείρησης.
  6. Στοχευμένη Εκπαίδευση και Επιβράβευση: Τα σχόλια που αφήνουν οι πελάτες βοηθούν τους ιδιοκτήτες να κατανοήσουν καλύτερα την απόδοση του προσωπικού και να βελτιώσουν την εκπαίδευση και τις επιβραβεύσεις. Αυτό διασφαλίζει ότι οι εργαζόμενοι παραμένουν κινητοποιημένοι και παρέχουν υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης.
  7. Αύξηση της Αφοσίωσης των Πελατών: Μέσω των σχολίων, οι ιδιοκτήτες μπορούν να αλληλεπιδρούν έμμεσα με τους πελάτες, δείχνοντας ότι νοιάζονται για την εμπειρία τους. Αυτή η διαφάνεια και η δυνατότητα αλληλεπίδρασης δημιουργεί μεγαλύτερη αφοσίωση και βελτιώνει τη φήμη της επιχείρησης.
  8. Στοιχεία για Στρατηγικές Αποφάσεις: Με την πάροδο του χρόνου, τα δεδομένα από τα σχόλια και τα φιλοδωρήματα προσφέρουν πολύτιμες πληροφορίες για τις προτιμήσεις των πελατών, βοηθώντας τους ιδιοκτήτες να προσαρμόσουν τις υπηρεσίες τους με βάση τις ανάγκες της αγοράς.

Με λίγα λόγια, η πλατφόρμα μας όχι μόνο διευκολύνει τα ψηφιακά φιλοδωρήματα, αλλά παρέχει και εργαλεία βελτίωσης της εξυπηρέτησης, ενίσχυσης της ικανοποίησης του προσωπικού και ενίσχυσης της αφοσίωσης των πελατών. Όλα αυτά, χωρίς επιπλέον κόστος για την επιχείρηση.

Είναι ασφαλές;

Είναι απολύτως ασφαλές. Το σύστημά μας χρησιμοποιεί την ίδια ασφάλεια με τις περισσότερες τράπεζες. Η filotip δεν αποθηκεύει τα στοιχεία της κάρτας σας – η επεξεργασία γίνεται από μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες πληρωμών στον κόσμο, τηρώντας τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας. Τα δεδομένα σας χρησιμοποιούνται μόνο για την αποστολή του φιλοδωρήματος και δεν θα χρησιμοποιηθούν για άλλους σκοπούς.

Υπάρχει συνδρομή;

Ο στόχος μας είναι η filotip να είναι εντελώς δωρεάν για εσάς. Όταν κάποιος αφήνει tip, χρεώνουμε ένα μικρό ποσό για τη λειτουργία της υπηρεσίας. Το σύστημά μας δίνει στον πελάτη τη δυνατότητα να καλύψει αυτό το κόστος για εσάς. Μέχρι τώρα, πάνω από το 90% των πελατών το κάνουν, οπότε παίρνετε το 100% του φιλοδωρήματος.

Έχω αδυναμία στις καινοτόμες ιδέες, ειδικά όταν προέρχονται από ανθρώπους παθιασμένους όπως ο Πέτρος και ο Χάρης. Από την πρώτη στιγμή η filotip με κέρδισε γιατί δεν είναι απλά μια ιδέα, αλλά ένα τεχνολογικό εγχείρημα που έρχεται να ταράξει τα νερά. Μια διαδικασία που δίνει την ευκαιρία σε όσους δεν έχουν cash, αλλά επιθυμούν να δώσουν tip. Μια εφαρμογή που μας πάει από το ΄΄Γεια σας τι θα πάρετε΄΄ στο ΄΄Είμαι η Μαρία και σήμερα θα σας εξυπηρετήσω. Είναι για εμένα προσωπικά, το απόλυτο πάντρεμα τεχνολογίας και πολιτισμού, που αξίζει να αγκαλιάσουμε.

https://filotip.com/ Ο νέος τρόπος για τα φιλοδωρήματα σας

Να τολμήσω οφείλω, πετύχω δεν πετύχω. Ευριπίδης

Share your thoughts